perjantai 13. syyskuuta 2013

Syys....eikun työväsyä !

Aloitan positiivisella lauseella: Olen onnekas kun minulla on töitä. MUTTA. Tuntuu, että ne joilla on töitä, saavatkin sitten painaa peräsuoli pitkällään. Tämä viikko on ollut erittäin kiireinen töissä ja viikon saldona löhöän tässä sohvalla kroppa ihan puhki fyysisesti. Myös tuntuu tuo henkinen puoli kulkevan ns. heikommalla kierroksella.

Kiireen keskellä olen kuitenkin iltaisin sytyttänyt edes hetkeksi kynttilät ja muut tunnelmavalaistukset; ne tuovat ihanan rauhallisen olon.







Lisäksi mulle tyypillinen stressinpoistotoimenpide on käsityöt ja aloitinkin lapasten jälkeen heti neulomaan lapasten kanssa samasta langasta tuubihuivia (helmineuleella). Sellasta en olekaan aiemmin neulonut- olen ollut tähän asti sellainenperus-kaulahuivityttönen.

Nyt voisin kevyesti heittäytyä pikku lomaselle vetämään henkeä........... ja  neuloa kaiket päivät :D

Aurinkoa viikonloppuunne <3

1 kommentti:

  1. Kaunista valoa! Meillähän on muuten yt:t menossa. Ei vaan taida olla enää mistä vähentää sillä sektorilla, joten saadaan olla rauhassa...

    VastaaPoista