lauantai 31. elokuuta 2013

Tuunauksia ja väkerryksiä

Petin pohjalla jälleen kahden työpäivän jälkeen- eli aikaa kaivella kuva-arkistoja mitä pientä olen matkan varrella puuhastellut. Uusia tuunauksia odottelee vuoroaan ja itse asiassa tänä viikonloppuna oli tarkoituskin niitä väkertää. Mut jollain oli näköjään mun varalle ihan muita suunnitelmia......

Positiivisella mielellä olen silti kurkkukivusta ja kuumeesta huolimatta, sillä mielessä pyörii uusi harrastus: ompelu. Olen aivan tumpelo ompelukoneen kanssa (lue: liian lyhytpinnainen), mutta ompelutaito on siitä huolimatta ollut haaveena jo muutaman vuoden ajan. Ensi viikolla alkaisi ompelukurssi, johon tekisi kovasti mieli osallistua......... Mulla olisi jo ekan ompelujutskan (= sammutuspeitteen suojapussi) matskut valmiina odottelemassa ;)





 
                                                          



4 kommenttia:

  1. Nuo paperimassa???sydämet on ihania!!!...Siis onko ne tehty paperimassasta?? Kysyy toinen tumpelo, joka kyllä tunnistaa ompelukoneen, mut ei juuri muuta :-)

    VastaaPoista
  2. Kyllä vain, paperimassasta piparimuotilla :)

    VastaaPoista
  3. Voi mää haluisin kans jollekin ompelukurssile. Oon aina inhonnu käsitöitä ja ollu niin surkee niissä. Jospa mun sisäinen martta heräis, ku tuollaselle pääsis :D

    Ihania noi syrämmet <3

    VastaaPoista
  4. Hippunen: sama täällä- oli nimittäin kässätunnit ihan tervaa tälle tytölle........ Mut kummasti vaan iän myötä käsillä tekeminen on alkanut kiinnostamaan ja nautin siitä suunnattomasti.

    Tuo ompeleminen on mulle aika tuntematonta maaperää mutta ajattelin kyllä tarttua härkää sarvista kiinni. Mitä kaikkea ihanaa tänne kotiin saiskaan, jos osais ommella...........

    VastaaPoista